Tuesday 17 May 2016

A special day

Nagu ma eile oma klassiblogis kirjutasin, ütlen ka siin, et olen sündinud imeilusal ajal ja mul on maailma parim amet! Kõik inglise keele tunnid algasid sünnipäevalauluga. Oleme õppinud erinevate klassidega erinevaid laule ja nüüd siis oli minul au neid uuesti kuulata. Samuti üllatati mind lillede ja kingitustega, mis ei mahtunud ühe pildi peale äragi:


Suur-suur tänu mu kallitele õpilastele, kes mu päeva nii ilusaks ja meeldejäävaks tegid!

Kuna päev oli eriline, siis tahtsin ka omalt poolt teha inglise keele tunnid pisut erilisemaks.

Neljanda klassiga oli kõige lihtsam, sest nemad alustasid eelmisel nädalal oma projektidega "Buried Treasure" (maetud varandus) ning nüüd esitlesid oma töid kaaslastele:


Kui tööd esitletud, avas õpetaja oma aardelaeka ja jagas ka õpilastele veidi oma magusast varandusest:



 Kolmanda klassiga tegime aktiivõppetundi. Kõigepealt kordasime-õppisime väljendeid:

 Kõige esimene ülesanne oli "running dictation" (jooksev etteütlus). Tekstid olid klassis varem seintele-riiulitele pandud, lapsed pidid lugema lause, selle meelde jätma ja kaaslasele ette dikteerima. Poole teksti pealt vahetati rollid.


 Kui tekst valmis, said õpilased kontroll-lehe, kus olid ka edasised ülesanded. Kui töö kontrollitud, lõikasid lapsed järgmise töölehe pealt pildid välja ja kleepisid teksti põhjal pildid alustaustale. Viimase ülesandena jutustasid lapsed, mida nad pildil näevad.

Kontroll-leht
Taust
Tööleht piltidega
Valmis töö
 Teise klassi lapsed joonistasid teksti põhjal pilti:

No comments:

Post a Comment