Wednesday 21 September 2016

Year 2

Tunni algul laulsime laulu "What´s your name?

Õppisime lugema õpikus olevat rütmisalmi "Hi, how are you?":

Nüüd harjutasime oma nime ütlemist. Õpetaja küsis "What´s your name?" ja viskas palli lapsele, kes siis ennast tutvustama pidi. Abiks oli tahvlil ka lausemudel:

Kordasime eelmises tunnis õpitud tähti A,B,C,D,E ning sobitasime kokku tähemaju:

(üks pilt on fotokast minema lipsanud koos lapsega, kes C tähemaja kokku pani =) Vabandust)


Tuletasime meelde eelmises tunnis õpitud hääldusmärgid ja lisasime neile kõrvale sobivad sõnad.
Nüüd õppisime ka uusi hääldusmärke ning sõnu:

Kui sõnade hääldus oli selge, lisasime juurde ka sõnade kirjapildi. Aga enne, kui õpetaja kaardi sobiva pildi juurde pani, lugesid lapsed selle sõna inglise keeles. Õpetaja üllatuseks ei eksitud ühegi sõna hääldusega, kuigi kirjapilt on ju täiesti erinev. Väga tore!

Kuna enamus lastel on nägemismälu, siis mängisime sõnamängu "What word is missing?" (mis sõna on kadunud). Mäng käib nii: lapsed panevad silmad kinni ja ei piilu! Õpetaja võtab ühe sõna ära ja lapsed mõistatavad, mis sõna plehku pani. Kõige lõpuks võttis õpetaja ära lausa kaks sõna, aga nutikad lapsed nägid selle triki läbi =)

Kuna sõnad olid suuliselt selged, kirjutasime need ka vihikusse. Ühtlasi sai vihikus täiendust ka meie tähemajade tänav, kus nüüd  F tähel on samuti oma maja:

No comments:

Post a Comment