Tuesday 1 October 2019

Year 3: "Numbers and letters"

Tundi alustasime eilses tunnis õpitud lauluga "Count to ten and back again" (laul pärineb plaadilt H.McGregor, S. Chadwick "Singing English"). Nõnda said numbrid üle korratud nii edaspidi kui tagurpidi.


Tuletasime meelde, kuidas inglise keeles öelda telefoninumbreid. Nüüd koostasime minidialooge ja harjutasime väljendeid "What´s your phone number?" ja "My phone number is...."
Õppisime ütlema telefoninumbreid. Ühtlasi saime üle korratud ka omastava käände reegli, kus sõnale järele kirjutame  -´s. Näiteks: Emily´s mobile number is...


Nüüd tegime töövihikus kuulamisülesannet ja kontrollisime selle koos ära:

Õpetaja laskis õpilastel kuulata-vaadata lauluvideot ja küsis, mis teema laste arvates võiks järgmisena tunnis käsitlemisele tulla:



Muidugi arvasid lapsed ära, et räägime tähestikust =)
Nüüd kordasime tähestikulaulu lauldes üle kogu tähestiku. Tuletan meelde, et briti tähestikus loeme Z [zed]
 

Tähestiku tundmist läks meil kohe vaja töövihikuharjutusi tehes. Kõigepealt arutasime läbi, millised võiksid olla tüdrukute ja millised poiste nimed ning märkisime nimedele peale vastavalt HE või SHE. Nüüd valis igaüks omale piltidelt, millist nime lapsed võiksid kanda ning kirjutas nime lapse juurde. Aeg-ajalt unustavad lapsed, et nimed kirjutame suure tähega, seega kordasime ka selle reegli veelkord üle:

 Siis püüdsime järjestada nimed tähestikulisse järjekorda. Pärast sai oma tööd ka tahvlilt kontrollida:



Harjutasime nimede inglise keeles nimede  tähthaaval ütlemist. Kõigepealt vaatasime väikest multikat:



Tunni lõpus harjutasime nimede tähthaaval lugemist ka õpikuharjutuses:

No comments:

Post a Comment