Juba mitmendat tundi räägime sõpradest ja sõprusest. Seepärast alustasime tundi rütmisalmi lugemisega sõprusest ja laulsime laulu "The Best Friendship Song". Tuletasime meelde omadussõnu, millega võiks sõpra kirjeldada ning moodustasime lauseid, kus tuli kasutada vähemalt kahte omadussõna sõbra kirjeldamiseks. Abiks olid sõnad tahvlil:
Järgmisena oli õpetajal plaanis paaristöö, et harjutada koostööd ning lapsed saaksid ülesannete üle paremini arutleda. Aga seekord ei valinud lapsed paarilisi ise, vaid õpetaja loosis paarid kommidega. Nüüd otsisid lapsed kommide järgi oma paarilise üles. Loomulikult tekitas see suurt elevust =)
Paaristöö oli teemal "Good deeds" (heateod) ja ülesanded järgmised:
- tuli plaadilt kuulata teksti, teksti põhjal leida igale lõigule sobiv pilt või pildid;
- nüüd lugesid lapsed kahekõnet ja tõlkisid selle ka eesti keelde;
- suulisele tööle järgnesid kaks teemakohast töövihiku harjutust;
- viimasena tegime töövihikus kuulamisülesande.
Pisut jäime ajanappusesse ning seetõttu töövihikuharjutuste vastuseid ei jõudnud läbi arutada ega kontrollida. Seda teeme siis homme.
Järgmisena oli õpetajal plaanis paaristöö, et harjutada koostööd ning lapsed saaksid ülesannete üle paremini arutleda. Aga seekord ei valinud lapsed paarilisi ise, vaid õpetaja loosis paarid kommidega. Nüüd otsisid lapsed kommide järgi oma paarilise üles. Loomulikult tekitas see suurt elevust =)
Paaristöö oli teemal "Good deeds" (heateod) ja ülesanded järgmised:
- tuli plaadilt kuulata teksti, teksti põhjal leida igale lõigule sobiv pilt või pildid;
- nüüd lugesid lapsed kahekõnet ja tõlkisid selle ka eesti keelde;
- suulisele tööle järgnesid kaks teemakohast töövihiku harjutust;
- viimasena tegime töövihikus kuulamisülesande.
Pisut jäime ajanappusesse ning seetõttu töövihikuharjutuste vastuseid ei jõudnud läbi arutada ega kontrollida. Seda teeme siis homme.
No comments:
Post a Comment