Tunni algul kordasime eelmises tunnis õpitud kohamäärsõnu:
Õpetaja abiga koostasime laual olevate esemete kohta lauseid:
Nüüd harjutasime sõbraga oma kooliasjade kohta lausete moodustamist, ühtlasi saime üle korrata juba varem õpitud kooliasjade sõnavara =)
Eelmises tunnis oli meil tegelaseks koer Spot raamatust "Where´s Spot?". Tänases kõnearendusmängus uurisime, kus on hiir. Lastel on ümbriku sees pildid, üks lastest küsib: "Where is the mouse?" ja teine vastab pildi põhjal küsimusele "The mouse is....". Siis vahetatakse rollid ja vastajast saab küsija. Enne mängimist selgitasime ka mängus vajaminevaid sõnu.
Õpetaja abiga koostasime laual olevate esemete kohta lauseid:
The glue is next to the pencil case. |
The glue is in the pencil case. |
The glue is on the pencil case. |
The glue is between the pencil case and the book. |
Nüüd harjutasime sõbraga oma kooliasjade kohta lausete moodustamist, ühtlasi saime üle korrata juba varem õpitud kooliasjade sõnavara =)
Eelmises tunnis oli meil tegelaseks koer Spot raamatust "Where´s Spot?". Tänases kõnearendusmängus uurisime, kus on hiir. Lastel on ümbriku sees pildid, üks lastest küsib: "Where is the mouse?" ja teine vastab pildi põhjal küsimusele "The mouse is....". Siis vahetatakse rollid ja vastajast saab küsija. Enne mängimist selgitasime ka mängus vajaminevaid sõnu.
Et harjutamine teeb meistriks, moodustasime lauseid nööril rippuvate T-särkide kohta:
T-särkide kohta vaatasime-kuulasime tahvlilt toredat pildiseeriat (interaktiivne õppekomplekt "Star Kids", Express Publishing UK).
Vabandan viletsa kvaliteedi pärast =(
Õppisime selgeks uue laulu "Super Clothes":
No comments:
Post a Comment