Kuna õpetaja Ruslan oli täna haige, olid meil tunnis ka teise rühma lapsed. Tund algas heade soovidega uueks veerandiks. Ees on veel viimased nädalad pingutamist enne suvevaheajale minemist.
Inglise keelele häälestamiseks lugesime rütmisalmi:
Eelmises tunnis õppisime järgarvsõnu ja nende kirjutamist. Kordasime need veelkord üle:
Ordinal numbers:
Tunni lõpus mängisime lausebingot. Mäng käib nii: õpilane valib tekstist välja kolm lauset ning kirjutab need omale hästi täpselt vihikusse. Õpetaja hakkab lauseid ette lugema. Kui õpilasel on see lause olemas, märgib ta lause kõrvale "linnukese". Kes saab omale kolm "linnukest" ja tema laused on veatult kirjutatud, on võitja ja hüüab "Bingo". Võitja saab auhinnaks vihikusse kleepsu.
Inglise keelele häälestamiseks lugesime rütmisalmi:
Eelmises tunnis õppisime järgarvsõnu ja nende kirjutamist. Kordasime need veelkord üle:
Ordinal numbers:
1st
|
the first
|
esimene
|
2nd
|
the
second
|
teine
|
3rd
|
the third
|
kolmas
|
4th
|
the
fourth
|
neljas
|
5th
|
the fifth
|
viies
|
6th
|
the sixth
|
kuues
|
7th
|
the
seventh
|
seitsmes
|
Õpetaja pani tahvlile pildi ja ühiselt mõtlesime pildil olevatele tegelastele nimed ning moodustasime nende kohta lauseid kasutades järgarvsõnu. Saime selgeks ka uue väljendi in the queue (järjekorras).
Näiteks: Mary is the fourth in the queue.
Harry is the second in the queue.
Shelly is the sixth or the last in the queue...
Nüüd kordasime eelmises tunnis õpitud sõnavara ning lugesime veelkord muinasjuttu "A visit". Sõnavara oli lugemise ajal abimehena tahvlil:
Tunni lõpus mängisime lausebingot. Mäng käib nii: õpilane valib tekstist välja kolm lauset ning kirjutab need omale hästi täpselt vihikusse. Õpetaja hakkab lauseid ette lugema. Kui õpilasel on see lause olemas, märgib ta lause kõrvale "linnukese". Kes saab omale kolm "linnukest" ja tema laused on veatult kirjutatud, on võitja ja hüüab "Bingo". Võitja saab auhinnaks vihikusse kleepsu.
No comments:
Post a Comment