Tänases tunnis kinnistasime eelmises tunnis õpitut.
Vaatasime slaidprogrammi (vaata eelmise tunni postitust), kordasime sõnavara nii sõnakaartide kui esemetega.
Õppisime moodustama lauseid etteantud lausemudeli järgi:
I have got a/an..... in my schoolbag. Sõnakaarte vahetades saime moodustada jälle uusi lauseid.
Õpetaja abiga jõudsime järeldusele, et sõna "scissors" (käärid) on inglise keeles mitmuses, järelikult siis me artiklit "a" kasutada ei saa: I have got scissors in my schoolbag.
Vaatasime-kuulasime pildiseeriat:
Nüüd "kustutas" õpetaja teksti ära ja lapsed tuletasid meelde, mida piltidel öeldi. Selgus, et see oli väga lihtne ülesanne. Lapsed suutsid teksti edasi anda sama ilmekalt nagu originaalis on.
Jagasime töölehed ning kõigepealt uurisime hoolega pilti:
Seejärel võtsime appi nii silmad, kõrvad kui käed, sest kõrvadega kuulasime teksti, silmadega sai lauseid lugeda ja käed värvisid teksti põhjal pilti:
Tunni lõpus jõudsime mängida ka sõnamängu "Bingo". Õpetaja asetab sõnakaardid tahvlile, lapsed valivad kokkulepitud arv sõnu ja kirjutavad oma vihikusse. Õpetaja hakkab sõnakaarte tahvlilt ära võtma. Kel on sõna vihikus olemas, teeb sõna kõrvale linnukese. Kui bingotabel täis, siis hüüab laps "Bingo" ja kui sõnad on ka õigesti kirjutatud, saab ta vihikusse kleepsu.
Vaatasime slaidprogrammi (vaata eelmise tunni postitust), kordasime sõnavara nii sõnakaartide kui esemetega.
Õppisime moodustama lauseid etteantud lausemudeli järgi:
I have got a/an..... in my schoolbag. Sõnakaarte vahetades saime moodustada jälle uusi lauseid.
Õpetaja abiga jõudsime järeldusele, et sõna "scissors" (käärid) on inglise keeles mitmuses, järelikult siis me artiklit "a" kasutada ei saa: I have got scissors in my schoolbag.
Vaatasime-kuulasime pildiseeriat:
Nüüd "kustutas" õpetaja teksti ära ja lapsed tuletasid meelde, mida piltidel öeldi. Selgus, et see oli väga lihtne ülesanne. Lapsed suutsid teksti edasi anda sama ilmekalt nagu originaalis on.
Jagasime töölehed ning kõigepealt uurisime hoolega pilti:
Seejärel võtsime appi nii silmad, kõrvad kui käed, sest kõrvadega kuulasime teksti, silmadega sai lauseid lugeda ja käed värvisid teksti põhjal pilti:
Tunni lõpus jõudsime mängida ka sõnamängu "Bingo". Õpetaja asetab sõnakaardid tahvlile, lapsed valivad kokkulepitud arv sõnu ja kirjutavad oma vihikusse. Õpetaja hakkab sõnakaarte tahvlilt ära võtma. Kel on sõna vihikus olemas, teeb sõna kõrvale linnukese. Kui bingotabel täis, siis hüüab laps "Bingo" ja kui sõnad on ka õigesti kirjutatud, saab ta vihikusse kleepsu.
No comments:
Post a Comment