Juba mitmendat tundi räägime sõpradest ja sõprusest. Seepärast alustasime tundi rütmisalmi lugemisega sõprusest ja laulsime laulu "The Best Friendship Song".
Tuletasime meelde omadussõnu, millega võiks sõpra kirjeldada ning moodustasime lauseid, kus tuli kasutada vähemalt kahte omadussõna sõbra kirjeldamiseks. Abiks olid sõnad tahvlil:
Kõige sisukama lause tegi Angela: My friend is happy but when she is tired, she is angry.
Nüüd tegime töövihikus kuulamisülesande. Algul täitsime tühjad tähelüngad, siis kuulasime teksti ja sobitasime omavahel nimed ja meeleolud:
Tuletasime meelde omadussõnu, millega võiks sõpra kirjeldada ning moodustasime lauseid, kus tuli kasutada vähemalt kahte omadussõna sõbra kirjeldamiseks. Abiks olid sõnad tahvlil:
Kõige sisukama lause tegi Angela: My friend is happy but when she is tired, she is angry.
Nüüd tegime töövihikus kuulamisülesande. Algul täitsime tühjad tähelüngad, siis kuulasime teksti ja sobitasime omavahel nimed ja meeleolud:
Järgmisena
oli õpetajal plaanis paaristöö, et harjutada koostööd ning
lapsed saaksid ülesannete üle paremini arutleda. Aga seekord ei
valinud lapsed paarilisi ise, vaid õpetaja loosis paarid kommidega.
Nüüd otsisid lapsed kommide järgi oma paarilise üles. Loomulikult
tekitas see suurt elevust =)
Paaristöö
oli teemal "Good deeds" (heateod) ja ülesanded
järgmised:
- tuli plaadilt kuulata teksti, teksti põhjal leida igale lõigule sobiv pilt või pildid;
- nüüd lugesid lapsed kahekõnet ja tõlkisid selle ka eesti keelde;
- suulisele tööle järgnesid kaks teemakohast töövihiku harjutust.
- tuli plaadilt kuulata teksti, teksti põhjal leida igale lõigule sobiv pilt või pildid;
- nüüd lugesid lapsed kahekõnet ja tõlkisid selle ka eesti keelde;
- suulisele tööle järgnesid kaks teemakohast töövihiku harjutust.
No comments:
Post a Comment