Kuna õpetajal oli eelmisel nädalal väga kiire, siis on selles postituses mitme tunni olulisim.
Enne uue osa - "mineviku" ajavormi juurde asumist viibisime "olevikus" ja kordasime üle "olema" vormid (Be-forms: am/is/are).
Nüüd rändasime ajas tagasi minevikku ja õppisime "olema" vorme ütlema minevikus was/were:
Tegime üheskoos töövihikuharjutusi:
Lugesime hingeminevat rütmisalmi:
Õppisime küsima ja küsimustele vastama:
Õppisime sõnavara ja väljendeid:
Lugesime lugu "A burglar". Kõigepealt kuulasime teksti plaadilt, seejärel harjutasime lugemist omaette ning ja nüüd lugesime tegelaste kaupa:
Järjestasime teksti põhjal pildid õigesse järjekorda.
Seejärel tegime vihikusse kirjalikult harjutuse, kus teksti põhjal tuli omavahel sobitada kokku lause algus ja lõpp.
Enne uue osa - "mineviku" ajavormi juurde asumist viibisime "olevikus" ja kordasime üle "olema" vormid (Be-forms: am/is/are).
Nüüd rändasime ajas tagasi minevikku ja õppisime "olema" vorme ütlema minevikus was/were:
Tegime üheskoos töövihikuharjutusi:
Lugesime hingeminevat rütmisalmi:
Õppisime küsima ja küsimustele vastama:
Lugesime lugu "A burglar". Kõigepealt kuulasime teksti plaadilt, seejärel harjutasime lugemist omaette ning ja nüüd lugesime tegelaste kaupa:
Järjestasime teksti põhjal pildid õigesse järjekorda.
Seejärel tegime vihikusse kirjalikult harjutuse, kus teksti põhjal tuli omavahel sobitada kokku lause algus ja lõpp.
No comments:
Post a Comment