Tunni algul laulsime eelmisel tunnil õpitud laulu "What´s your name?"
Tuletasime meelde õpitud tähed A, B, C, D, E:
Nüüd tutvustas õpetaja hääldusmärke ja hääldusmärgiga sobivaid sõnu. Harjutasime hoolega sõnade hääldust. Algul ütles õpetaja sõna ette ja lapsed kordasid järele, seejärel näitas õpetaja pilti ja lapsed oskasid juba ise sõna öelda:
Inglise keeles on sõnade hääldus ja kirjapilt tavaliselt erinevad. Seetõttu tutvustas õpetaja sõnade kirjapilti lisades pildi juurde sõnakaardi. Selline olukord tekitas mõnes lapses veidi segadust, aga õpetaja lohutas, et selline segadus on alguses täiesti tavaline =)
Tuletasime meelde õpitud tähed A, B, C, D, E:
Nüüd tutvustas õpetaja hääldusmärke ja hääldusmärgiga sobivaid sõnu. Harjutasime hoolega sõnade hääldust. Algul ütles õpetaja sõna ette ja lapsed kordasid järele, seejärel näitas õpetaja pilti ja lapsed oskasid juba ise sõna öelda:
Inglise keeles on sõnade hääldus ja kirjapilt tavaliselt erinevad. Seetõttu tutvustas õpetaja sõnade kirjapilti lisades pildi juurde sõnakaardi. Selline olukord tekitas mõnes lapses veidi segadust, aga õpetaja lohutas, et selline segadus on alguses täiesti tavaline =)
Õppisime sõnade kirjutamist vihikusse. Mõni laps sai töö kiirelt valmis, mõni teine jäi ajahätta. Ka siinkohal õpetaja lohutas, et kui lapsel jääb tunnis midagi pooleli või ta hoopis puudub koolist, siis siit blogist leiab väikese abimehe, mille järgi saab kodus õppida ja harjutada, laule laulda ning mänge mängida.
Kuigi muidu on lapsed õpihimulised ja vahvad, siis üks mure on õpetajal siiski. Kurvaks teeb see, et osadel lastel ei ole õppevahendeid kaasas ning õpetaja peab aega kulutama paberi ja muude õppevahendite otsingutele. Siinkohal panen lastevanematele südamele - palun kontrollige, et lapsel kõik vajaminevad vahendid kaasas oleksid! Asjade nimekiri on üles loetud Stuudiumi päevikus ja kooli algul blogi postituses.
No comments:
Post a Comment