Tegeleme endiselt toiduteemaga. Siinkohal toon ära kahe tunni materjalid. Laulsime tuttavat laulu "What´s your favourite food?"
Kordasime sõnakaartidega sõnu. Abiõpetajad loosisime nimepulkadega:
Mängisime sõnamäng "Bingo". Seekord oli tabel 18-sõnaline. Auhindadeks ikka toiduteemalised kleepsud =)
Kuulasime, lugesime, tõlkisime õpikukahekõnet:
Õppisime ka uue laulu "Do you like...?"
Vaatasime veel ühte sobivat videot kordamiseks (alusta 1. min), kus saad meelde tuletada väljendid "I like...", mitmuse vormid jne
Kõige osavamad nuputajad olid täna UKU-STEN, JOOSEP ja KARL-AUGUST. Nemad said ka prisked "viied".
Õppisime väljendeid:
I like...
I don´t like...
I would like (some) ...
Would you like (some)... ?
Yes, please. No, thanks.
Can I have (some) ...
Kõige paremini jäävad asjad meelde harjutades ja ega see keeleoskus muidu ei tule, kui ei harjuta inglise keeles rääkimist. Nõnda siis tegimegi paaristööd. Harjutasime lausete moodustamist täringumängu mängides:
Kordasime sõnakaartidega sõnu. Abiõpetajad loosisime nimepulkadega:
Mängisime sõnamäng "Bingo". Seekord oli tabel 18-sõnaline. Auhindadeks ikka toiduteemalised kleepsud =)
Kuulasime, lugesime, tõlkisime õpikukahekõnet:
Õppisime ka uue laulu "Do you like...?"
Vaatasime veel ühte sobivat videot kordamiseks (alusta 1. min), kus saad meelde tuletada väljendid "I like...", mitmuse vormid jne
Rääkisime erinevatest toidukordadest ("Meals") ja nuputasime, millised toidud on peidetud anagrammide sisse (anagrammid on sõnad, kus tähed on segi aetud):
BREAKFAST: curd, bread and butter, tea, apple |
LUNCH: hamburger, orange, juice, candy |
DINNER: chicken soup, bread, salad, ice cream |
SUPPER: potatoes, fish, cherry cake |
Õppisime väljendeid:
I like...
I don´t like...
I would like (some) ...
Would you like (some)... ?
Yes, please. No, thanks.
Can I have (some) ...
Kõige paremini jäävad asjad meelde harjutades ja ega see keeleoskus muidu ei tule, kui ei harjuta inglise keeles rääkimist. Nõnda siis tegimegi paaristööd. Harjutasime lausete moodustamist täringumängu mängides:
No comments:
Post a Comment