Esimeses tunnis kohe peale vaheaega on meil veel raskusi õppetööle keskendumisega. Seepärast vaatasime teemasse häälestumiseks videot ning tuletasime meelde eelmisel veerandil õpitut:
Kordasime sõnu sõnakaartidega.
Nüüd mängisime sõnamängu "Bingo" tahvlil olevate sõnadega:
Õpetaja pani tahvlile pildi koolikotist, millele olid sõnad kirjutatud anagrammidena (tähed sõnas sassi aetud). Lapsed nuputasid, mis sõnad need võiksid olla ja kirjutasid sõnad vihikusse. Õpetaja lisas, et koolikotti on peidetud kaks sõna, mida me otseselt õppinud ei ole, aga äkki mõni laps teab neid sõnu. Kõige nutikam oli Merilyn, kellel jäi ainult üks sõna puudu.
Peidetud sõnad olid: pen, workbook, book, ruler, scissors, pencil, pencil box, glue, paper, chalk.
Tunni lõpus jäi just nii palju aega, et teema kinnistamiseks veel ühte videot vaadata:
Nüüd mängisime sõnamängu "Bingo" tahvlil olevate sõnadega:
Kuulasime-vaatasime-lugesime interaktiivset koomiksit õppekomplektist "Star Kids" (Express Publishing 2010):
Nüüd "kustutas" õpetaja teksti piltide juurest ära ja lapsed lugesid mälu järgi ja sobiva intonatsiooniga. Väga hästi tuli välja!!!
Peidetud sõnad olid: pen, workbook, book, ruler, scissors, pencil, pencil box, glue, paper, chalk.
Tunni lõpus jäi just nii palju aega, et teema kinnistamiseks veel ühte videot vaadata:
No comments:
Post a Comment