Friday, 9 October 2020

Year 3: "Numbers and letters" 1

Õpetaja laskis õpilastel kuulata-vaadata lauluvideot ja küsis, mis teema laste arvates võiks järgmisena tunnis käsitlemisele tulla:



Muidugi arvasid lapsed ära, et räägime tähestikust =)
Nüüd kordasime tähestikulaulu lauldes üle kogu tähestiku. Tuletan meelde, et briti tähestikus loeme Z [zed]
 

Tähestiku tundmist läks meil kohe vaja töövihikuharjutusi tehes. Kõigepealt arutasime läbi, millised võiksid olla tüdrukute ja millised poiste nimed ning märkisime nimedele peale vastavalt HE või SHE. Nüüd valis igaüks omale piltidelt, millist nime lapsed võiksid kanda ning kirjutas nime lapse juurde. Aeg-ajalt unustavad lapsed, et nimed kirjutame suure tähega, seega kordasime ka selle reegli veelkord üle:

 Siis püüdsime järjestada nimed tähestikulisse järjekorda. Pärast sai oma tööd ka tahvlilt kontrollida:



Harjutasime nimede inglise keeles nimede  tähthaaval ütlemist. Kõigepealt vaatasime väikest multikat:



Tunni lõpus harjutasime nimede tähthaaval lugemist ka õpikuharjutuses:

Kuna inglise tähenimed kõlavad teisiti, siis harjutasime nimede tähtahaaval kirjutamist. Õpetaja "spellis" nime ja lapsed kirjutasid nime vihikusse. Selgus, et see on päris raske:
                                      
Nüüd tegime tähestiku ja sõnavara peale erinevaid töövihikuharjutusi:

No comments:

Post a Comment