Tänase tunni teemaks olid pallimängud (Ball games) ning kuna meie rühmas on ka tublisid jalgpallureid, siis oli see teema just neile eriti sobilik ja südamelähedane.
Tunni algul õppisime sõnu piltide ja sõnakaartide abil:
Kuulasime rütmisalmi ning proovisime siis rütmisalmi ise ka kaasa lugeda:
Nüüd proovisime tahvlilt sõnakaarte lugeda "tema" vormis õige hääldusega. Selgus, et see ei olnudki lihtne ülesanne, kuigi osa sõnu olid ka tabelis olemas.
Õpetaja luges ette väikese lookese jalgpalli ajaloost. Saime teada, et jalgpalli "leiutasid" roomlased, kelle kaudu jalgpall ka Inglismaale jõudis. Algselt mängisid ühe küla inimesed teise küla inimeste vastu ehk mõnikord võis ühes võistkonnas olla kokku lausa 200 mängijat:
Kuna õpetaja oli lugemishoos, siis luges ta ette veel ühe humoorika ning õpetliku loo jalgpallist. Seekord lisaks tähelepanelikule kuulamisele täitsime ka kuuldu kohta tabelit.
Tunni algul õppisime sõnu piltide ja sõnakaartide abil:
Kuulasime rütmisalmi ning proovisime siis rütmisalmi ise ka kaasa lugeda:
Kuigi tegusõnade 3. pöörde reeglid ja kirjutamine on meil selged, siis täna õppisime, kuidas on sõnu õige ja täpne hääldada. Selleks oli meil õpikus abiks tabel:
Nüüd proovisime tahvlilt sõnakaarte lugeda "tema" vormis õige hääldusega. Selgus, et see ei olnudki lihtne ülesanne, kuigi osa sõnu olid ka tabelis olemas.
Kuna õpetaja oli lugemishoos, siis luges ta ette veel ühe humoorika ning õpetliku loo jalgpallist. Seekord lisaks tähelepanelikule kuulamisele täitsime ka kuuldu kohta tabelit.
Õppisime sõnakaartidega lugemispala mõistmiseks vajalikke sõnu.
Kuulasime plaadilt õpikus olevat lugemispala. Õpetaja juhtis tähelepanu mõnede sõnade hääldusele.
Seejärel harjutasime lugemist kõigepealt igaüks omaette ning siis lugesime koos uuesti. Lugemist saad veelkord kuulata ja harjutada siit:
No comments:
Post a Comment