Tuesday, 2 March 2021

Year 3: "Who is it?" 2

Tunni algul laulsime juba tuttavat laulu "Who is it?"

Tuletasime meelde eelmises tunnis loetud harjutust, kus loomad end kirjeldasid (tund nimega "Who is  it?" 1) Nüüd kirjutas õpetaja tahvlile lausemudelid, mille abil koostasime suuliselt jutukesi tahvlil olevate loomade kohta.


Seejärel valisid lapsed ise ühe looma ja kirjutasid tema kohta jutukese nii, et ühtlasi oli see ka mõistatuse eest. Lapsed lugesid oma lood ette ja teised mõistatasid, kes see loom võiks olla. 
Mõned eelmistel aastatel valminud näidisjutud  luges õpetaja mõtete ergastamiseks ka ette.
ISABEL´s story "A cheetah"
It is a wild animal. It is a big animal. It is light brown. It has got spots. It can climb, run, jump and walk. It is the fastest animal in the world. It lives in Africa.

MARGRET´s story "A spider"
It is a wild animal. It is a small animal. It is black. It has got many legs. It can climb, walk and maybe run. It lives in Estonia.

SARAH´s story "A camel"
It is a wild animal. It has got humps (küürud). It is brown and orange. It can run. It lives in Africa.

LENNA-KRET´s story "A monkey"
It is a wild animal. It is a small animal. It is brown. It can climb and swing. It lives in Africa.

Nüüd lugesime oma jutukesed ka ette. Kõige usinamalt arvas loomad ära LAURA, kes pälvis selle eest ka priske "5".

Oma teadmisi ja oskusi kasutasime ära töövihikuharjutusi tehes. Kõigepealt kordasime keelereeglit "BE" (olema) ja tegime selle kohta harjutuse. Algul pusis igaüks omaette, siis kontrollisime koos tahvlilt:

Nüüd kordasime keelereeglit "HAVE/HAS GOT" (omama) ja taaskord proovisime hakkama saada harjutusega töövihikus. 

Kolmas harjutus oli keerulisem, sest siin tuli nüüd valida, kumb keelereeglitest lünka sobib. Lastele tegi palju nalja, kui õpetaja tõi enda kohta näite:
"I am a dog" (Ma olen koer)
"I have got a dog" (Mul on koer).


No comments:

Post a Comment