Tunni algul lugesime häälestuseks rütmisalmi "Thank you so much":
Laulsime oma lemmik laulu sõprusest:
Kuulasime ja harjutasime õpikukahekõnede lugemist algul omaette, seejärel esitasime neid klassi ees.
Kui tavaliselt mängime sõnadega sõnamängu "Bingot", siis seekord mängisime hoopis lause bingot. Lapsed valisid välja kolm lauset ning kirjutasid need vihikusse. Õpetaja hakkas lauseid ütlema. Kel olid kõik kolm lauset olemas, võitis mängu ja sai auhinnaks kleepsu.
Vaatasime hoolega õpetlikku lauluvideot. Pärast arutlesime, millistest heategudest laulus räägiti ja kas kõik need tegevused on ikka tõelised heateod. No näiteks: kas oma toa koristamine on heategu või on see tegelikult normaalne, et sa oma toa korras hoiad =)
2) Väike koer oli kogu aeg rõõmus, kuigi tal ei olnud ühte käppa ja oma rõõmsameelsusega aitas poisil masendusest üle saada.
3)Tänu koerale leidis poiss omale sõbra ja ei olnud enam nii palju arvutis.
Seejärel vaatasime mõtlemapanevat multifilmi "The Present" (CGI Awarded short film 2014):
Pärast arutlesime, milliseid heategusid lapsed filmist leidsid ja kes heategusid tegid.Filmis olevad heateod:
1) Ema tõi kingituse, et ta poeg televiisoris ja arvutis liiga palju ei oleks;2) Väike koer oli kogu aeg rõõmus, kuigi tal ei olnud ühte käppa ja oma rõõmsameelsusega aitas poisil masendusest üle saada.
3)Tänu koerale leidis poiss omale sõbra ja ei olnud enam nii palju arvutis.
Tunni lõpus jäi veidi aega üle ja lapsed tellisid kohe laulu "Waiting for love", mis sobis tunni siia väga hästi, sest ka eelmine video jutustas jala kaotanud poisi ja koera sõprusest:
No comments:
Post a Comment