Tundi alustasime eilses tunnis õpitud toreda laulukesega "Penguins can´t fly" (Õppekomplekt S. Rixon "Tip Top)
Lugesime juba tuttavat rütmisalmi:
Õpetaja jagas töölehed sõnavaraga. Paljud sõnad olid juba tuttavad, mõned aga täitsa uued:
Harjutasime töölehel olevaid sõnu ning mängisime sõna äraarvamise mängu:
Kuna sõnad saavad selgeks ainult harjutades, siis mängisime "Upside Down Alias" mängu. Õpetaja ütleb lause ja lapsed jäljendavad seda tegevust oma kehakeeles. Lapsed on väga leidlikud ja õpetajal ei tulnud pähegi, et lause "I can climb" (ma oskan ronida) ütlemise järel ronivad lapsed nagu väikesed ahvid õpetaja ehmatuseks kiirelt laua peale =)
Õnneks aitas õpetajal olukorrast rahulikult välja tulla lause "I can write" (ma oskan kirjutada) =)
Nüüd tegime töövihikuharjutusi.
Esimeses harjutuses kirjutasime, mida pildil olevad tegelased ei suuda leida. Ühtlasi saime üle korrata ta asesõnad her/his.
Teine harjutus oli kuulamisülesanne. Kõigepealt täitsime kuulamise järgi tabelit. Seejärel moodustasime täidetud tabeli põhjal lauseid. Pärast sai oma tööd kontrollida tahvlilt:
Kel töövihikuharjutus valmis, sai sõnu harjutada nutitahvlil sõnamängu mängides. Hoolimata sellest, et oli 6. tund ja vahetunni kell helises, ei tahtnud lapsed kuidagi ära minna ning võistlesid innuga, sest mäng oli aja peale =)
No comments:
Post a Comment