Friday, 4 February 2022

Year 3: "Who is it?" 1

 Tundi alustasime lauluga "Head and shoulders":



Eelmises tunnis tegime sõnade töö. Seekord tegime töö nii, et lapsed pidid ise meelde tuletama ja kirjutama vähemalt 15 kehaosade nimetust. Rõõmu tegi see, et osa lapsi said kirja rohkemgi sõnu, kui oli õpitud sõnade nimekirjas.
                                                                                                        
Tänase teema sissejuhatuseks vaatasime-laulsime lustakat laulu loomadest:

Nüüd tuletasime meelde  loomade nimetused ja õppisime ka uusi sõnu:
Oleme õppinud, et mitmuse lõppu kirjutame -s. Näiteks: dogs, cats, horses...
Täna saime teada, et vahel on ka olemas erandeid. Näiteks: mouse - mice (hiir - hiired)
Loendasime töövihikus loomi ja kirjutasime nendest pika lause:


Tuletasime meelde  väljendi I have got...

Koostasime  väljendiga piltide järgi lauseid:
I have got a cat.
I have got a dog.
I have got a rabbit.
I have got a horse.
Nüüd õppisime mõned uued sõnad juurde:


spot - täpp, laik
stripe - triip
tail - saba
Õpetaja luges lauseid ja õpilased üritasid ära arvata, missugune loome endast jutustas. Näiteks:
I have got black and white stripes. (It´s a zebra.)
I have got brown spots on my long neck. (It´s a giraffe.)
I have got a long tail. I can climb, jump and swing. I am brown. (It´s a monkey.)

Tunnis õpitud sõnavara läks meil kohe vaja õpikuharjutuses, kus nuputasime, milliseid loomi on harjutuses kirjeldatud:


Olime varem teinud töövihikusse selle harjutuse. Nüüd otsisime selle üles ja lugesime veelkord:

Nüüd mõtles iga laps 1-2 lauselise mõistatuse ühe looma kohta ning teised lapsed mõistatasid, kes see loom võiks olla.

Tunni lõpus vaatasime toredat videot. Enne vaatamaist andis õpetaja tähelepanelikuks vaatamiseks ülesande - millisest loomast me tänases tunnis veel rääkinud ei ole. Muidugi oli selleks loomaks a fish. Meile juba tuttavaks saanud Steve´i videod on vahvad just selle poolest, et lapsed saavad peale vaatamise ka ise aktiivselt kaasa lüüa =)

No comments:

Post a Comment