Friday, 25 March 2022

Year 3: "What are you doing?" 2

Tunni algul palus õpetaja  ausalt käsi tõsta neil, kes harjutasid kodus sõnu õpetaja koostatud sõnamänge mängides. Kahjuks tõstsid vaid pooled lastest käed. Õpetaja tuletas meelde, et lapsed õpivad iseendale ja kui õppimises jäetakse teadmistes augud, on pärast väga raske järje peale saada.

Kordasime piltide ja sõnakaartidega eelmises veebitunnis õpitud tegusõnu:

Tuletasime meelde "BE" vormid "am/is/are":
                                                    

Just seda tabelit oli meil vaja uue teema "Kestev olevik" (Present Progressive/Continuous) õppimisel. Lihtsamalt selgitades tähendab see seda, et tegevus toimub just praegusel ajahetkel.


Vaatasime-kuulasime laulu "What are you doing?" 

Tegime koos töövihikuharjutust.


Uurisime õpiku pilti. Lapsed kuulasid plaadilt helifaili ja vaatasid tähelepanelikult, kas lause sobib kokku pildiga või ei. Kui ei sobinud, tõmbasime paberile kriipsu. Pärastises arutelus selgus, et valesid lauseid oli 9.

Nüüd lugesime pildi kohta lünkharjutust ning otsisime lünka sobiva sõna.


Mängisime nende lausetega ka lause äraarvamise mängu.

No comments:

Post a Comment