Arvsõnade meeldetuletamiseks laulsime juba tuttavat laulu:
Teemasse häälestuseks kuulasime-vaatasime interaktiivset koomiksit:
Nüüd õppisime ka uusi sõnu. Kõigepealt asetas õpetaja tahvlile looma pildi ja kirjutas juurde häälduse, lapsed nuputasid hääldusmärkide järgi, kuidas seda sõna õigesti hääldada. Õpetaja rõõmuks said enamus lapsi sellega päris hästi hakkama. Nüüd lisas õpetaja pildi juurde ka sõnakaardi. Seejärel kirjutasime sõnad ka vihikusse (ilma hääldumärkideta):
Kuulasime-vaatasime-laulsime laulu "I have a pet". Õpetaja andis enne tähelepaneliku kuulamise ülesande: mis on laulus kummalist?
Õppisime selgeks uue väljendi I have... /I have got...
Nüüd oskasime juba öelda erinevaid lauseid: I have got a pet. I have got a cat. I have got a dog...
Seejärel tegime töölehte:
GAMES and ACTIVITIES (mängud ja tegevused)
"PETS MEMORY GAME"
"GUESS THE WORD"(sõna äraarvamismäng)
"PETS (harjuta)
"PETS 1"
"PETS 2" (keerulisem)
No comments:
Post a Comment