Kordasime eelmistes tundides õpitut. Selleks kulus meil lausa kaks tundi.
Kõigepealt tuletasime meelde arvsõnad ning laulsime kahte laulu.
Esimese lauluga said numbrid üle korratud nii edaspidi kui tagurpidi.
Esimese lauluga said numbrid üle korratud nii edaspidi kui tagurpidi.
Eelmises tunnis kirjutasime enda kohta jutukese, nüüd esitasime jutukesi ka klassi ees:
Nüüd harjutasime tähenimesid ja laulsime tähestiku laulu:
Õpetaja kirjutas tahvlile erinevad nimed ning lapsed järjestasid need vihikusse tähestikulises järjekorras.
Õpetaja kirjutas tahvlile erinevad nimed ning lapsed järjestasid need vihikusse tähestikulises järjekorras.
Samalaadseid harjutusi oleme varem teinud ka töövihikusse. Siin väike meeldetuletus:
Nüüd tegime lisaks paar harjutust:
Järgmisena kordasime BE-forms (am/is/are) ehk "olema" vormid:
Lugesime toredat rütmisalmi:
Tegime töövihikuharjutust.
Õpetaja tuletas meelde, et varem oleme teinud ka teist samalaadset töövihikuharjutust:
Tuletasime meelde väljendi "Be good at.." ning koostasime piltide kohta lauseid.
Näiteks: Tom is good at music.
Lisa is good at sport.
Meg is good at numbers.
Nüüd oli töövihikus veel üks harjutus, kus saime õpitut korrata:
Lugesime toredat rütmisalmi:
Tegime töövihikuharjutust.
Õpetaja tuletas meelde, et varem oleme teinud ka teist samalaadset töövihikuharjutust:
Tuletasime meelde väljendi "Be good at.." ning koostasime piltide kohta lauseid.
Näiteks: Tom is good at music.
Lisa is good at sport.
Meg is good at numbers.
Nüüd oli töövihikus veel üks harjutus, kus saime õpitut korrata:
No comments:
Post a Comment