Tuletasime lauluga meelde eelmistes tundides õpitud sõnavara "Morning activities":
Lugesime rütmisalmi:
Nüüd loosisime nimepulkadega õpilased, kes lugesid ette eelmises tunnis kirjutatud jutukesed oma hommikustest tegevustest:
Tutvusime uue sõnavaraga. Uurisime sõnu õpikusõnastikust ja seejärel kasutasime uusi sõnu töövihikuharjutustes:
Enne lugemisharjutuse kuulamist sobitasime omavahel kokku väljendeid, et teksti paremini mõista.
Nüüd kuulasime, siis lugesime ka ise lugemisharjutust "Fay´s Week" . Lugemist saad harjutada siit:
Teine mäng on lausebingo. lapsed kirjutavad tekstist välja kolm lauset ja kui neid lauseid nimetab ka õpetaja, siis on bingovõit käes ja kleeps vihikus =)
Enne lugemisharjutuse kuulamist sobitasime omavahel kokku väljendeid, et teksti paremini mõista.
Nüüd kuulasime, siis lugesime ka ise lugemisharjutust "Fay´s Week" . Lugemist saad harjutada siit:
Mängisime ka kolme lugemismängu.
Esimene mäng "Sõnapeitmine" käib nii: õpetaja näitab sõnakaarti, kõige kiirem leidja loeb selle lause ette, kus see sõna peidus.
Teine mäng on lausebingo. lapsed kirjutavad tekstist välja kolm lauset ja kui neid lauseid nimetab ka õpetaja, siis on bingovõit käes ja kleeps vihikus =)
Kolmas mäng on lause äraarvamise mäng. Üks õpilane tuleb klassi ette, valib tekstist välja ühe lause ja teised õpilase püüavad ära arvata, mis lause see on.
Mängudes suured plussid on need, et nii me loeme korduvalt ja korduvalt rõõmuga teksti, mida me muidu nii innustunult ei teeks =)
No comments:
Post a Comment