Õppisime uusi väljendeid ja kirjutasime need vihikusse:
Tegime õpitud väljendite peale töövihikus harjutuse:
Nüüd tegime suuliselt õpikuharjutusi. Lugesime lause ette ja kui lause sobis meie endiga, siis ütlesime "That´s right". Kui lause aga ei sobinud meie kohta, siis ütlesime: "That´s wrong" ning täiendasime lauset nii, et see sobiks:
Harjutasime küsimuste lugemist ja sobitasime küsimusele õige vastuse.
Kordasime üle asesõnad. Mängisime palliga õppemängu: õpetaja ütleb ühe nimisõna ja viskab õpilasele palli, õpilane vastab talle asesõnaga ning viskab palli tagasi.
Õpetaja: "My mother is..."
Õpilane: "She is..." jne.
Nüüd jagunesime rühmadesse ja mängisime võistkondlikke õppemänge (küsimuste-vastuste mäng; asesõnade mäng). Esimeses mängus sai punkti õige vastuse eest vaid siis, kui pall ka ämbrisse visati. See lisas põnevust juurde ja ühtlasi oli ka liikumispausi eest:
Teises mängus sai iga õige vastuse eest paika panna oma pusletüki. Võitja oli see, kes esimesena oma vastustest pusle kokku sai. Õpetaja "pinnis" lapsi nii kaua kuni kõik oma pusled kokku said =)
Nüüd peaksid lapsed küll hindeliseks tööks valmis olema, sest üle said korratud kõik vajalikud teemad.
No comments:
Post a Comment