Wednesday, 13 March 2024

Year 3: "Who is it?"

 Tunni algul laulsime oma numbrilaulu:

Tänase teema sissejuhatuseks vaatasime-laulsime lustakat laulu loomadest:


Nüüd tuletasime meelde  loomade nimetused ja õppisime ka uusi sõnu:


Oleme õppinud, et mitmuse lõppu kirjutame -s. Näiteks: dogs, cats, horses...
Täna saime teada, et vahel on ka olemas erandeid. Näiteks: mouse - mice (hiir - hiired)
Loendasime töövihikus loomi ja kirjutasime nendest pika lause:


Tuletasime meelde  väljendi I have got...

Koostasime  väljendiga piltide järgi lauseid:
I have got a cat.
I have got a dog.
I have got a rabbit.
I have got a horse.
Nüüd õppisime mõned uued sõnad juurde:


spot - täpp, laik
stripe - triip
tail - saba
Õpetaja luges lauseid ja õpilased üritasid ära arvata, missugune loom endast jutustas. Näiteks:
I have got black and white stripes. (It´s a zebra.)
I have got brown spots on my long neck. (It´s a giraffe.)
I have got a long tail. I can climb, jump and swing. I am brown. (It´s a monkey.)

Tunnis õpitud sõnavara läks meil kohe vaja õpikuharjutuses, kus nuputasime, milliseid loomi on harjutuses kirjeldatud:


Tunni lõpus vaatasime toredat videot. Enne vaatamaist andis õpetaja tähelepanelikuks vaatamiseks ülesande - millisest loomast me tänases tunnis veel rääkinud ei ole. Muidugi oli selleks loomaks a fish. Meile juba tuttavaks saanud Steve´i videod on vahvad just selle poolest, et lapsed saavad peale vaatamise ka ise aktiivselt kaasa lüüa =)

Nüüd valisid lapsed mõttes ühe looma ja kirjutasid tema kohta ka ühe mõistatuse.

No comments:

Post a Comment