Lugesime rütmisalmi:
Kontrollisime eilses tunnis alustatud ja kodus lõpetada jäänud töövihikuharjutused koos ära:
Seda üsna lapselikku videot vaadates nuputasime, missuguseid õpitud keelereegleid me selles leiame. Ja ühtlasi oli videos ka vihje tänase tunni teemale - "Places and buildings":
Harjutasime sõnade hääldamist õpikuharjutuses:
Kirjutasime sõnad ka vihikusse. Seekord tuli kirjutamisel olla hästi hoolas, sest eestikeelset tõlget õpetaja tahvlile ei kirjutanud:
Nüüd harjutas ja õppis igaüks ise omaette sõnu umbes viis minutit. Abiks aja arvestamisel oli taimer:
Õpetaja võttis tahvlilt ära pildid ja lapsed ütlesid sõnad nii inglise kui eesti keeles.
Nüüd kustustas õpetaja tahvlilt ära sõnade häälduskastid. Õpetaja näitas tahvlil sõna kirjapilti, lapsed ütlesid sõna inglise ja eesti keeles. Seejärel kustutas õpetaja tahvlilt kõik ära ja lugesime sõnu mälu järgi =)
Nüüd jagas õpetaja lastele paberid ja lapsed kirjutasid peast sõnad paberile. See oli väike mäluarendamise harjutus ning nipp sõnade õppimiseks. Hinnet muidugi õpetaja ei pannud, kuid kes oli hoolega õppinud, siis oskas sõnu ka suurepäraselt peast kirjutada =)
No comments:
Post a Comment