Kordasime eelmistes tundides õpitut.
Kõigepealt tuletasime meelde arvsõnad ning laulsime kahte laulu.
Esimese lauluga said numbrid üle korratud nii edaspidi kui tagurpidi.
Esimese lauluga said numbrid üle korratud nii edaspidi kui tagurpidi.
Eelmises tunnis kirjutasime enda kohta jutukese, nüüd esitasime jutukesi ka klassi ees.
Harjutasime tähenimesid ja laulsime tähestiku laulu:
Õpetaja kirjutas tahvlile erinevad nimed ning lapsed järjestasid need vihikusse tähestikulises järjekorras.
Õpetaja kirjutas tahvlile erinevad nimed ning lapsed järjestasid need vihikusse tähestikulises järjekorras.
Nüüd "spellis" õpetaja nimesid ja lapsed kirjutasid need vihikusse. Kel kõik nimed olid õiged, said vihikusse kleepsu ja päevikusse "5":
Nüüd tegime lisaks paar harjutust:
Tunni lõpus mängisime täringumängu. Mängus saime korrata numbreid ja tähenimesid.
Järgmisena kordasime BE-forms (am/is/are) ehk "olema" vormid:
Lugesime toredat rütmisalmi:
Tegime töövihikuharjutust.
Õpetaja tuletas meelde, et varem oleme teinud ka teist samalaadset töövihikuharjutust:
Tuletasime meelde väljendi "Be good at.." ning koostasime piltide kohta lauseid.
Näiteks: Tom is good at music.
Lisa is good at sport.
Meg is good at numbers.
Nüüd oli töövihikus veel üks harjutus, kus saime õpitut korrata:
Tegime töövihikuharjutust.
Õpetaja tuletas meelde, et varem oleme teinud ka teist samalaadset töövihikuharjutust:
Tuletasime meelde väljendi "Be good at.." ning koostasime piltide kohta lauseid.
Lisa is good at sport.
Meg is good at numbers.
Nüüd oli töövihikus veel üks harjutus, kus saime õpitut korrata:
Nüüd peaksime küll tööks kõik valmis olema.
No comments:
Post a Comment