Wednesday, 16 October 2024

Year 3: "Unit 3-4 round-up" 1,2

Kordasime eelmistes tundides õpitut. 

Kõigepealt tuletasime meelde arvsõnad ning laulsime kahte laulu.
Esimese lauluga said numbrid üle korratud nii edaspidi kui tagurpidi.

Ka õpikus oli tore harjutus numbrite kohta:

Teise lauluga kordasime nii arvsõnu kui ka tähtede nimetusi:


Eelmises tunnis kirjutasime enda kohta jutukese, nüüd esitasime jutukesi ka klassi ees.


Harjutasime tähenimesid ja laulsime tähestiku laulu:

Õpetaja kirjutas tahvlile erinevad nimed ning lapsed järjestasid need vihikusse tähestikulises järjekorras.
                                   

Samalaadseid harjutusi oleme varem teinud ka töövihikusse. Siin väike meeldetuletus:
                                             

Nüüd "spellis" õpetaja nimesid ja lapsed kirjutasid need vihikusse. Kel kõik nimed olid õiged, said vihikusse kleepsu ja päevikusse "5":

Nüüd tegime lisaks paar harjutust:

Tunni lõpus mängisime täringumängu. Mängus saime korrata numbreid ja tähenimesid.
Järgmisena kordasime BE-forms (am/is/are) ehk "olema" vormid:
Lugesime toredat rütmisalmi:
Tegime töövihikuharjutust.
Õpetaja tuletas meelde, et varem oleme teinud ka teist samalaadset töövihikuharjutust:

Tuletasime meelde väljendi "Be good at.." ning koostasime piltide kohta lauseid.

Näiteks: Tom is good at music.
              Lisa is good at sport.
              Meg is good at numbers.

Nüüd oli töövihikus veel üks harjutus, kus saime õpitut korrata:

Nüüd peaksime küll tööks kõik valmis olema.

Kodus võid sõprade või pereliikmetega mängida ka täringumängu.

No comments:

Post a Comment