Laulsime eelmises tunnis õpitud laulu ja lugesime rütmisalmi:
Kordasime kestva oleviku moodustamise reeglit ja koostasime üheskoos piltide kohta lauseid. Abiks oli reeglitabel tahvlil.
Mängisime tegevuse äraarvamismängu "ALIAS".
Küsimisel kasutasime väljendit "Are you ... ing?"
Tegevuse näitaja vastas siis kas "Yes, I am." või "No, I am not."

Nüüd mängisime kõnemängu ja saime mängides harjutada nii kestva oleviku reeglit, sõnavara kui ka arendada mälu.
Mäng käib nii:
1) seisame ringis ja õpetaja jagab igale lapsele ühe tegevuspildi;
2) esimene laps ütleb oma tegevuse (näiteks: I am playing tennis);
3) temast järgmine laps ütleb eelneva lapse lause ja lisab omapoolse (näiteks: He is playing tennis. I am studying English).
Eelmises tunnis jäi meil jutukeste kirjutamine pooleli, nüüd siis jätkasime ja pärast esitasime neid ka kaaslastele.
Täitsime töölehte:
No comments:
Post a Comment