Tundi alustasime uue lauluga "Count to ten and back again" (laul pärineb plaadilt H.McGregor, S. Chadwick "Singing English"). Nõnda said numbrid üle korratud nii edaspidi kui tagurpidi.
Töövihikus leidsime huvitava harjutuse, kus arvsõnad olid anagrammidena ning nüüd tuli need arvsõnad õigesti kirjutada.
Nüüd õppisime ütlema telefoninumbreid. Ühtlasi saime üle korratud ka omastava käände reegli, kus sõnale järele kirjutame -´s. Näiteks: Emily´s mobile number is...
Harjutasime õpiku harjutuses telefoninumbrite lugemist, see oli päris keeruline ja seetõttu jäi ka kodus harjutada.
Kuulamisülesandes tuli kuuldud telefoninumbrile ring ümber tõmmata ning eraldi välja kirjutada järelejäänud number.
Kuigi telefoninumbrite loendamine tekitas parasjagu segadust, otsustas õpetaja tunni veelgi keerulisemaks teha ning kordasime üle ka tähestiku =). Tähed korratud, proovisime arvsõnu "spellida" ehk täht-haaval öelda. Seda tegime lustakat räpistiilis laulu lauldes:
Töövihikus leidsime huvitava harjutuse, kus arvsõnad olid anagrammidena ning nüüd tuli need arvsõnad õigesti kirjutada.
Nüüd õppisime ütlema telefoninumbreid. Ühtlasi saime üle korratud ka omastava käände reegli, kus sõnale järele kirjutame -´s. Näiteks: Emily´s mobile number is...
Harjutasime õpiku harjutuses telefoninumbrite lugemist, see oli päris keeruline ja seetõttu jäi ka kodus harjutada.
Kuulamisülesandes tuli kuuldud telefoninumbrile ring ümber tõmmata ning eraldi välja kirjutada järelejäänud number.
Kuigi telefoninumbrite loendamine tekitas parasjagu segadust, otsustas õpetaja tunni veelgi keerulisemaks teha ning kordasime üle ka tähestiku =). Tähed korratud, proovisime arvsõnu "spellida" ehk täht-haaval öelda. Seda tegime lustakat räpistiilis laulu lauldes:
Töövihikus tegime harjutusi tähestiku tundmise peale ning arutlesime inglise nimede üle.
No comments:
Post a Comment