Tänases tunnis kordasime eelmistest õppetükkides õpitut. Kõigepealt tuletasime meelde numbrid ja laulsime laulu "One to ten":
Seejärel kordasime numbreid juba koos tähenimedega:
Järgmisena moodustasime esemete kohta lauseid väljenditega This is a/an... These are...
Näiteks: This is a pencil. These are pencils.
This is a book. These are books.
This is a sharpener. These are sharpeners.
This is a ball. These are balls.
Tegime töövihikuharjutust:
Järgmise reeglina kordasime üle "olema" vormid ehk BE-forms:
Sobitasime õigeid vastuseid online-harjutuses. Seda saad veelkord harjutada siit (klõpsa lingile):
BE-FORMS
Ka töövihikus oli selle kohta harjutus. Algul pusis igaüks ise ja pärast sai oma tööd kontrollida tahvlilt:
Sõnalohe harjutusest otsisime sõnu ja lauseid ning kirjutasime need siis ka töövihikusse. Taaskord tegi algul igaüks ise, pärast kontrollisime tahvlilt:
Olime juba päris palju kirjutanud ning käsi kirjutamisest väsinud. Nüüd leidsid lapsed endale kaaslase või kaaslased, kellega suuliselt rühmatööd teha:
Lapsed olid täna väga tublid ja töökad ning õpetajal selle üle väga hea meel!
Seejärel kordasime numbreid juba koos tähenimedega:
Järgmisena moodustasime esemete kohta lauseid väljenditega This is a/an... These are...
Näiteks: This is a pencil. These are pencils.
This is a book. These are books.
This is a sharpener. These are sharpeners.
This is a ball. These are balls.
Tegime töövihikuharjutust:
Järgmise reeglina kordasime üle "olema" vormid ehk BE-forms:
Sobitasime õigeid vastuseid online-harjutuses. Seda saad veelkord harjutada siit (klõpsa lingile):
BE-FORMS
Ka töövihikus oli selle kohta harjutus. Algul pusis igaüks ise ja pärast sai oma tööd kontrollida tahvlilt:
Sõnalohe harjutusest otsisime sõnu ja lauseid ning kirjutasime need siis ka töövihikusse. Taaskord tegi algul igaüks ise, pärast kontrollisime tahvlilt:
Olime juba päris palju kirjutanud ning käsi kirjutamisest väsinud. Nüüd leidsid lapsed endale kaaslase või kaaslased, kellega suuliselt rühmatööd teha:
Lapsed olid täna väga tublid ja töökad ning õpetajal selle üle väga hea meel!
No comments:
Post a Comment