Tunni algul lugesime rütmisalmi ja luuletust:
Eelmises tunnis õppisime koostama ja tõlkima lauseid, mis algavad väljendiga there is /there are. Küsimuste moodustamisel tuleb vaid sõnade järjekord ära muuta. Kirjutasime mõned laused ka vihikusse, sest mis on kirja pandud, jääb ka paremini meelde.
Nüüd tegime paaristööd. Üks õpilastest esitas pildi kohta küsimusi ja teine õpilane vastas:
Ka töövihikus oli teemakohaseid harjutusi. Algul tegi igaüks iseseisvalt, pärast sai oma tööd ka tahvlilt kontrollida:
Eelmises tunnis õppisime koostama ja tõlkima lauseid, mis algavad väljendiga there is /there are. Küsimuste moodustamisel tuleb vaid sõnade järjekord ära muuta. Kirjutasime mõned laused ka vihikusse, sest mis on kirja pandud, jääb ka paremini meelde.
Nüüd tegime paaristööd. Üks õpilastest esitas pildi kohta küsimusi ja teine õpilane vastas:
Ka töövihikus oli teemakohaseid harjutusi. Algul tegi igaüks iseseisvalt, pärast sai oma tööd ka tahvlilt kontrollida:
No comments:
Post a Comment