Kuna järgmisel nädalal on meil hindeline töö, siis täna oligi meil kordamisetund.
Kõigepealt laulsime tähestikulaulu:
Seejärel tegime töölehel ära esimese ja teise ülesande ning kontrollisime oma tööd ka tahvlilt:
Tuletasime meelde värvuste nimetused, laulsime laulu "What´s your favourite colour?" , lugesime rütmisalmi "Cats and hats" ning tegime töölehel ära kolmanda ülesande:
Sõnu oleme kahe veerandi jooksul selgeks saanud kohe päris suure portsu. Kordasime nüüd ka sõnad üle.
Mängisime sõna ärarvamismängu. Et sõnu kergem ära arvata oleks, pani õpetaja tahvlile mõned pildid ja nende piltidega mängisimegi sõna äraarvamismängu. Mäng käib nii: mängujuht valib karbist ühe pildi, kuid kaaslastele ei näita. Kaaslased hakkavad sõna ära arvama ning küsivad "Is it a/ an...?":
Täitsime oma töölehel olevaid ülesandeid edasi:
Tunni lõpus jõudsime lugeda veel kahte lõbusat rütmisalmi, mis lastele väga meeldisid:
Kõigepealt laulsime tähestikulaulu:
Seejärel tegime töölehel ära esimese ja teise ülesande ning kontrollisime oma tööd ka tahvlilt:
Tuletasime meelde värvuste nimetused, laulsime laulu "What´s your favourite colour?" , lugesime rütmisalmi "Cats and hats" ning tegime töölehel ära kolmanda ülesande:
Sõnu oleme kahe veerandi jooksul selgeks saanud kohe päris suure portsu. Kordasime nüüd ka sõnad üle.
Mängisime sõna ärarvamismängu. Et sõnu kergem ära arvata oleks, pani õpetaja tahvlile mõned pildid ja nende piltidega mängisimegi sõna äraarvamismängu. Mäng käib nii: mängujuht valib karbist ühe pildi, kuid kaaslastele ei näita. Kaaslased hakkavad sõna ära arvama ning küsivad "Is it a/ an...?":
Täitsime oma töölehel olevaid ülesandeid edasi:
Tunni lõpus jõudsime lugeda veel kahte lõbusat rütmisalmi, mis lastele väga meeldisid:
No comments:
Post a Comment