Tänases tunnis kordasime arvsõnu 1-12 ning õppisime arvsõnu kuni 20-ni. Kirjutasime sõnad ka vihikusse.
Otsisime arvsõnu sõnaruudust:
Õppisime selgeks uue laulu "Help me count" ("Aita mul loendada")
Mängisime sõnadetundmise mängu aja peale. Õpetaja pani tahvlile numbritega plakati, kus kõik numbrid olid sigri-migri segamine. Arvsõnu tuli õiges järjekorras võimalikult kiiresti nimetada ja samal ajal ka neid näidata. Selgus, et see polegi nii lihtne kui oled klassi ees ja aeg tiksub =)
Mängima tuldi vabatahtlikult ning need julged olid LAURA, OTT EDUARD, JOANNA MARIE, RANDO, MARTEN, LEMBIT ja LIISA.
Kõige kiirema aja sai OTT EDUARD, teisele kohale jäi napilt JOANNA MARIE ning kolmanda aja sai LEMBIT. Aga kõik kes klassi ette julgesid tulla, said hästi numbrite loendamisega hakkama ning pälvisid "viied.
Nüüd mängisime, et oleme Inglismaa koolilapsed ning meil on matemaatikatund. Õppisime inglise keeles "arvutama" ning mängisime täringumängu, mida õpetaja kasutab tavaliselt esimese ja teise klassi matemaatikatundides.
Et arvsõnade kirjutamist oleks lõbusam õppida, koostas õpetaja mõned õppemängud, mida saad harjutada siit:
Otsisime arvsõnu sõnaruudust:
Õppisime selgeks uue laulu "Help me count" ("Aita mul loendada")
Mängisime sõnadetundmise mängu aja peale. Õpetaja pani tahvlile numbritega plakati, kus kõik numbrid olid sigri-migri segamine. Arvsõnu tuli õiges järjekorras võimalikult kiiresti nimetada ja samal ajal ka neid näidata. Selgus, et see polegi nii lihtne kui oled klassi ees ja aeg tiksub =)
Mängima tuldi vabatahtlikult ning need julged olid LAURA, OTT EDUARD, JOANNA MARIE, RANDO, MARTEN, LEMBIT ja LIISA.
Kõige kiirema aja sai OTT EDUARD, teisele kohale jäi napilt JOANNA MARIE ning kolmanda aja sai LEMBIT. Aga kõik kes klassi ette julgesid tulla, said hästi numbrite loendamisega hakkama ning pälvisid "viied.
Nüüd mängisime, et oleme Inglismaa koolilapsed ning meil on matemaatikatund. Õppisime inglise keeles "arvutama" ning mängisime täringumängu, mida õpetaja kasutab tavaliselt esimese ja teise klassi matemaatikatundides.
No comments:
Post a Comment