Kuna lemmikloomad on meile kõigile südamelähedased, siis peatume sellel teemal veidi pikemalt.
Tunni algul laulsime laulu "I have a pet":
Lauluga tuletasime meelde eelmises tunnis õpitud väljendid:
I have a pet /I have got a pet.
She is a...
He is a....
Kordasime lemmikloomade sõnavara piltide ja sõnakaartidega.
Nüüd õppisime uusi sõnu ja väljendeid. Selleks olid meil abiks pildid ja tööleht:
Koostasime lauseid etteantud lausemudelite, piltide ja sõnakaartide abil.
Nüüd vaatasime videot "Shelly trikid" ja proovisime inglise keeles Shelly kohta lauseid öelda.
Näiteks: Shelly is a dog. Shelly is lovely. Shelly can do tricks.
Kuna lausete moodustamine läks päris hästi, siis vaatasime Shelly tegemisi koertevõistlustel ja koostasime video kohta lauseid:
Tunni algul laulsime laulu "I have a pet":
Lauluga tuletasime meelde eelmises tunnis õpitud väljendid:
I have a pet /I have got a pet.
She is a...
He is a....
Kordasime lemmikloomade sõnavara piltide ja sõnakaartidega.
Nüüd õppisime uusi sõnu ja väljendeid. Selleks olid meil abiks pildid ja tööleht:
Koostasime lauseid etteantud lausemudelite, piltide ja sõnakaartide abil.
Nüüd vaatasime videot "Shelly trikid" ja proovisime inglise keeles Shelly kohta lauseid öelda.
Näiteks: Shelly is a dog. Shelly is lovely. Shelly can do tricks.
Kuna lausete moodustamine läks päris hästi, siis vaatasime Shelly tegemisi koertevõistlustel ja koostasime video kohta lauseid:
Lugesime töölehel väikest jutukest Shellyst ja tõlkisime eesti keelde.
I
have got a pet. She is a sheepdog. Her name is Shelly. Shelly is
beige, brown and white. She is hairy and soft. She is very lovely. My
dog can run, jump, swim, play and do tricks. I love my dog very much.
Nüüd on laste kord oma lemmikutest jutukesi kirjutada. Ootan järgmist tundi juba põnevusega.
Nüüd on laste kord oma lemmikutest jutukesi kirjutada. Ootan järgmist tundi juba põnevusega.
No comments:
Post a Comment