Tunni algul tuletasime meelde kohamäärsõnad juba tuttavaid laule lauldes:
Sobitasime tahvlil kokku pildid ja sõnakaardid ning koostasid pildi kohta ka lause. Klassi ette tulijad loosisime nimepulkadega.
Kohamäärsõnad said nüüd meelde tuletatud ning tegime nende kohta töövihikuharjutust. Algul pusis igaüks omaette, siis kontrollisime oma tööd ka tahvlilt:
Tegime suuliselt õpikuharjutust, kus piltide järgi mõtlesime lausele sobiva lõpu:
Õpetaja kujundas tahvlile väikese linnaosa ning lapsed koostasid vihikusse kolm lauset. Õpetaja kirjutas kolm oma lauset tahvlile. Kes lausete moodustamisega päris jänni jäi, sai tahvlilt piiluda. Pärast lugesime laused ette.
Kuulasime ja lugesime õpikust jutukesi:
Õpetaja jagas jutukesed pingiridade vahel ära. Iga õpilane harjutas oma lõiku ühe minuti jooksul lugema:
Mängisime lause äraarvamismängu. Mäng käib nii: üks õpilane tuleb klassi ette ja valib tekstist ühe lause, aga teised seda lauset ei tea. Nüüd hakkavad õpilased ükshaaval lauseid lugema. Enne ei tohi mängujuht öelda "yes" ega "no", kui lause on korralikult lõpuni loetud. Kes lause ära arvab, saab tulla järgmiseks mängujuhiks:
No comments:
Post a Comment