Eelmisel aastal õppisime numbreid 1-10. Seetõttu tulid need vaid meelde tuletada. Kirjutasime arvsõnad vihikusse.
Laulsime laulu "One and two, me and you":
Vaatasime-lugesime interaktiivset koomiksit (õppematerjal "Star Kid"):
Lugesime koomiksit üheskoos ühe korra veel ja siis võttis õpetaja tekstiosa piltidelt ära. Lapsed esitasid teksti peast täiesti veatult. Väga tublid!!!
Koomiksis saime teada, et sõna "count" tähendab loendamist. Ka järgmises laulus oli sõna "count" sees:
Seejärel asusime töövihikus ja töölehel olevaid ülesandeid täitma. Töövihikus leidsime huvitava harjutuse, kus arvsõnad olid anagrammidena ning nüüd tuli need arvsõnad õigesti kirjutada. Töölehte tehes meenutasime ka värvuste nimetusi ja igaks juhuks olid õpetajal need ka tahvlile pandud.
Tunni lõpus õppisime ütlema telefoninumbreid. Ühtlasi saime üle korratud ka omastava käände reegli, kus sõnale järele kirjutame -´s. Näiteks: Emily´s mobile number is...
Laulsime laulu "One and two, me and you":
Vaatasime-lugesime interaktiivset koomiksit (õppematerjal "Star Kid"):
Lugesime koomiksit üheskoos ühe korra veel ja siis võttis õpetaja tekstiosa piltidelt ära. Lapsed esitasid teksti peast täiesti veatult. Väga tublid!!!
Koomiksis saime teada, et sõna "count" tähendab loendamist. Ka järgmises laulus oli sõna "count" sees:
Seejärel asusime töövihikus ja töölehel olevaid ülesandeid täitma. Töövihikus leidsime huvitava harjutuse, kus arvsõnad olid anagrammidena ning nüüd tuli need arvsõnad õigesti kirjutada. Töölehte tehes meenutasime ka värvuste nimetusi ja igaks juhuks olid õpetajal need ka tahvlile pandud.
Töölehe teiselt poolt leidsime lustaka luuletuse:
Tunni lõpus õppisime ütlema telefoninumbreid. Ühtlasi saime üle korratud ka omastava käände reegli, kus sõnale järele kirjutame -´s. Näiteks: Emily´s mobile number is...
No comments:
Post a Comment