Tunni algul laulsime õpitud tervituslaulu ja lugesime rütmisalmi:
Kordasime õpitud tähti, hääldusmärke ja sõnavara:
Sõnade kordamisel olid õpetajal abiks abiõpetajad, kes loositi nimepulkadega:
Sõnad üle korratud, mängisime juba tuttavate sõnadega sõnade äraarvamise mängu. Tuletasime ka meelde väljendi Is it a/an...?"
Tänase mängujuhi Helin-Mari sõna ei suutnud keegi ära arvata ja tema saab ka järgmises tunnis mängujuht olla.
Nüüd õppisime uue tähe - F ja kleepisime F-i tähemaja tähemajade tänavasse. F tähega õppisime selgeks kaks uut sõna: fairy, football.
Lisaks õppisime selgeks uue hääldusmärgi ning selle hääldusmärgi juurde sobivad sõnad:
Seejärel kirjutasime uued sõnad ka omale vihikusse:
Tunni lõpus jõudsime veel paaris- või rühmatööna mängida sõnamängu:
Kordasime õpitud tähti, hääldusmärke ja sõnavara:
Sõnade kordamisel olid õpetajal abiks abiõpetajad, kes loositi nimepulkadega:
Sõnad üle korratud, mängisime juba tuttavate sõnadega sõnade äraarvamise mängu. Tuletasime ka meelde väljendi Is it a/an...?"
Tänase mängujuhi Helin-Mari sõna ei suutnud keegi ära arvata ja tema saab ka järgmises tunnis mängujuht olla.
Nüüd õppisime uue tähe - F ja kleepisime F-i tähemaja tähemajade tänavasse. F tähega õppisime selgeks kaks uut sõna: fairy, football.
Lisaks õppisime selgeks uue hääldusmärgi ning selle hääldusmärgi juurde sobivad sõnad:
Seejärel kirjutasime uued sõnad ka omale vihikusse:
Tunni lõpus jõudsime veel paaris- või rühmatööna mängida sõnamängu:
No comments:
Post a Comment