Tundi alustasime juba tuttava lauluga:
Nüüd jagas õpetaja lastele töölehed ja selgitas tööjuhiseid.
Töö oli koostatud kompleksülesannetena. Kõigepealt kuulasime teksti ja märkisime pildi peale loos olnud inimeste nimed. Nüüd luges õpetaja teksti uuesti ette ja lapsed järjestasid laused õigesse järjekorda. Seejärel lõikasid lapsed lausekaardid välja ja kleepisid need õiges järjekorras jutukeseks. Kõige viimase ülesandena tõlkisid lapsed loo eesti keelde. Kes veidi hätta jäi, võis kasutada tahvli, õpiku, töövihiku või vihiku abi.
Nüüd jagas õpetaja lastele töölehed ja selgitas tööjuhiseid.
Töö oli koostatud kompleksülesannetena. Kõigepealt kuulasime teksti ja märkisime pildi peale loos olnud inimeste nimed. Nüüd luges õpetaja teksti uuesti ette ja lapsed järjestasid laused õigesse järjekorda. Seejärel lõikasid lapsed lausekaardid välja ja kleepisid need õiges järjekorras jutukeseks. Kõige viimase ülesandena tõlkisid lapsed loo eesti keelde. Kes veidi hätta jäi, võis kasutada tahvli, õpiku, töövihiku või vihiku abi.
Valmis töö:
Kel töö valmis, pusis töövihikuharjutuste kallal. Pärast kontrollisime harjutused tahvlilt ära:
No comments:
Post a Comment