Tunni algul lugesime rütmisalmi:
Kordasime sõnakaartidega sõnu ja mängisime sõna äraarvamise mängu:
Kuna homme on sõnade peale töö, siis saad sõnu harjutada SIIT: UNIT 1 VOCABULARY
Nüüd keskendusime tunnis keelereeglitele.
Kõigepealt tuletasime meelde Be-forms (olema vormid): AM/IS/ARE:
Tegime reegli kohta ka harjutuse töövihikus:
Nüüd kordasime üle reegli HAVE GOT/ HAS GOT (omama):
Tegime ka selle kohta töövihikus harjutuse:
Nüüd läks keerulisemaks, sest harjutuses tuli valida, kumba reeglit kasutada. Selleks on üks hea nipp - tuleb lause mõttes tõlkida eesti keelde. On ju suur vahe kas on "I am a cat" (ma olen kass) või "I have got a cat" (minul on kass) =)
Oma tööd sai tahvlilt kontrollida ja vajadusel nõu küsida. Loodetavasti said kõik lapsed reeglid selgeks:
Kordasime sõnakaartidega sõnu ja mängisime sõna äraarvamise mängu:
Kuna homme on sõnade peale töö, siis saad sõnu harjutada SIIT: UNIT 1 VOCABULARY
Nüüd keskendusime tunnis keelereeglitele.
Kõigepealt tuletasime meelde Be-forms (olema vormid): AM/IS/ARE:
Tegime reegli kohta ka harjutuse töövihikus:
Nüüd kordasime üle reegli HAVE GOT/ HAS GOT (omama):
Tegime ka selle kohta töövihikus harjutuse:
Nüüd läks keerulisemaks, sest harjutuses tuli valida, kumba reeglit kasutada. Selleks on üks hea nipp - tuleb lause mõttes tõlkida eesti keelde. On ju suur vahe kas on "I am a cat" (ma olen kass) või "I have got a cat" (minul on kass) =)
Oma tööd sai tahvlilt kontrollida ja vajadusel nõu küsida. Loodetavasti said kõik lapsed reeglid selgeks:
Kordasime üle ka asesõnad:
No comments:
Post a Comment