Tunni algul kordasime omastava käände reeglit:
Ja muidugi harjutasime reeglite kasutamist ka lausete moodustamisel. Koostasime lustakate piltide kohta lauseid ja mõned neist kirjutasime ka vihikusse:
Ülejäänud piltide kohta koostasime lauseid suuliselt.
Kuulasime ja lugesime õpiku kahekõnesid:
Mängisime sõnaotsimise mängu. Mäng käib nii: õpetaja näitab ühte sõnakaarti, lapsed otsivad tekstist selle lause, kus sõna peidus on ja loevad selle ette. Mäng nõuab kiiret reageerimist ja tähelepanelikkust. Mäng on hea selle poolest, et ega lapsed ei taha lugemist eriti harjutada, aga sel viisil loeme lauseid korduvalt ja korduvalt ning ühtlasi on see ka lõbus.
Mängisime ka lausebingot. Võitjad said vihikusse kleepsu.
Tegime kahte töövihikharjutust.
Ja muidugi harjutasime reeglite kasutamist ka lausete moodustamisel. Koostasime lustakate piltide kohta lauseid ja mõned neist kirjutasime ka vihikusse:
Ülejäänud piltide kohta koostasime lauseid suuliselt.
Jack´s jacket is brown and his scarf is yellow. |
Mary´s jumper is blue, orange and white. |
Ben´s shirt is blue and white and his bow tie is blue. Mary´s dress is pink, white and green. |
Mängisime sõnaotsimise mängu. Mäng käib nii: õpetaja näitab ühte sõnakaarti, lapsed otsivad tekstist selle lause, kus sõna peidus on ja loevad selle ette. Mäng nõuab kiiret reageerimist ja tähelepanelikkust. Mäng on hea selle poolest, et ega lapsed ei taha lugemist eriti harjutada, aga sel viisil loeme lauseid korduvalt ja korduvalt ning ühtlasi on see ka lõbus.
Mängisime ka lausebingot. Võitjad said vihikusse kleepsu.
Tegime kahte töövihikharjutust.
No comments:
Post a Comment