Tunni algul laulsime tervituslaulu:
Kuna kõik tähed on nüüd selged, siis laulsime tähestikulaulu. Tuletan meelde, et meie laulame tähestiku viimast tähte Z (zed) =)
Laulsime ka teist vahvat tähestikulaulu, mida õppisime eelmises tunnis:
Kordasime tähenimesid veelkord tähekaartidega:
Kordasime õpitud sõnavara. Õpetaja näitas pilti, lapsed otsisid õpetajalaualt pildi kohta sobiva sõnakaardi ja asetasid tahvlile.
Pärast mängisime nende sõnadega kahte sõnamängu:
Esimene mäng oli "Bingo".
Teine mäng oli "What word is missing?" (õpetaja võtab "salaja" sõnakaardi ära, lapsed mõistatavad, mis sõna on puudu ja kirjutavad vihikusse; kel on kõik sõnad õiged, saab väikese auhinna). Teise mängu võitja oli täna väga tähelepanelik Kriss Carina.
Õppisime uusi sõnu ning kirjutasime need vihikusse. Saime teada, et inglaste lemmik õhtusöök on "fish and chips" (kala ja krõbekartulid). Lapsed arvasid, et chips tähendab ju ka kartulikrõpse, mis on samuti õige vastus, sest Ameerikas kasutatakse seda sõna just kartulkrõpsude kohta =)
Kuna kõik tähed on nüüd selged, siis laulsime tähestikulaulu. Tuletan meelde, et meie laulame tähestiku viimast tähte Z (zed) =)
Laulsime ka teist vahvat tähestikulaulu, mida õppisime eelmises tunnis:
Kordasime tähenimesid veelkord tähekaartidega:
Kordasime õpitud sõnavara. Õpetaja näitas pilti, lapsed otsisid õpetajalaualt pildi kohta sobiva sõnakaardi ja asetasid tahvlile.
Pärast mängisime nende sõnadega kahte sõnamängu:
Esimene mäng oli "Bingo".
Teine mäng oli "What word is missing?" (õpetaja võtab "salaja" sõnakaardi ära, lapsed mõistatavad, mis sõna on puudu ja kirjutavad vihikusse; kel on kõik sõnad õiged, saab väikese auhinna). Teise mängu võitja oli täna väga tähelepanelik Kriss Carina.
Õppisime uusi sõnu ning kirjutasime need vihikusse. Saime teada, et inglaste lemmik õhtusöök on "fish and chips" (kala ja krõbekartulid). Lapsed arvasid, et chips tähendab ju ka kartulikrõpse, mis on samuti õige vastus, sest Ameerikas kasutatakse seda sõna just kartulkrõpsude kohta =)
No comments:
Post a Comment