Kuna eelmisel nädalal õppisime kellaaegade küsimist ja vastamist, siis laulsime teema kinnistamiseks veelkord laulu "What time is it?"
Kordasime sõnakaartidega eelmises tunnis õpitud sõnu:
Harjutasime kahekõnede lugemist ja tõlkimist. Lugesime kahekõnesid ka klassi ees:
Lugemist saad kodus harjutada siit:
Nüüd otsisime tekstist meeleolu väljendavaid omadussõnu ja leidsime sõnad "bored" ja "scared".
Siit jõudsime tänase teema "Feelings" juurde.
Kõigepealt õppisime sõnu suuliselt:
Seejärel kirjutasime ka vihikusse:
Õpikus oli harjutus, kus me kuulasime plaadilt lauseid ja sobitasime need piltidega:
Tegime töölehte "The ghosts". Koostasime kummituste kohta lauseid.
Näiteks: The ghost number 1 is sick. The ghost number 2 is small. ...
Kel sõnad kirjutatud, tegi töövihikuharjutus:
Kordasime sõnakaartidega eelmises tunnis õpitud sõnu:
Harjutasime kahekõnede lugemist ja tõlkimist. Lugesime kahekõnesid ka klassi ees:
Nüüd otsisime tekstist meeleolu väljendavaid omadussõnu ja leidsime sõnad "bored" ja "scared".
Siit jõudsime tänase teema "Feelings" juurde.
Kõigepealt õppisime sõnu suuliselt:
Seejärel kirjutasime ka vihikusse:
Õpikus oli harjutus, kus me kuulasime plaadilt lauseid ja sobitasime need piltidega:
Tegime töölehte "The ghosts". Koostasime kummituste kohta lauseid.
Näiteks: The ghost number 1 is sick. The ghost number 2 is small. ...
Kel sõnad kirjutatud, tegi töövihikuharjutus:
No comments:
Post a Comment