Tundi alustasime eelmises tunnis õpitud toreda laulukesega "Penguins can´t fly" (Õppekomplekt S. Rixon "Tip Top)
Lugesime juba tuttavat rütmisalmi:
Nüüd tegime nii, et esimest salmi luges esimene pingirida ja samal ajal tegid teised lapsed ka salmi sisule sobivaid liigutusi, seejärel luges teine rida oma salmi ja kolmas rida samuti oma salmi. Loomulikult ikka koos liigutustega =) Nõnda läbi tegevuste jäi rütmisalm hoopis paremini meelde.
Lugesime juba tuttavat rütmisalmi:
Nüüd tegime nii, et esimest salmi luges esimene pingirida ja samal ajal tegid teised lapsed ka salmi sisule sobivaid liigutusi, seejärel luges teine rida oma salmi ja kolmas rida samuti oma salmi. Loomulikult ikka koos liigutustega =) Nõnda läbi tegevuste jäi rütmisalm hoopis paremini meelde.
Harjutasime töölehel olevaid sõnu ning mängisime sõna äraarvamise mängu. Mängujuhi loosis arvuti =)
Mängisime interaktiivset sõnamängu, mida saad ka kodus harjutada. Lingid on selle postituse all.
Kuna sõnad saavad selgeks ainult harjutades, siis mängisime "Simon says..." mängu. Õpetaja ütleb lause ja lapsed jäljendavad seda tegevust oma kehakeeles. Lapsed on väga leidlikud ja õpetajal ei tulnud pähegi, et lause "I can climb" (ma oskan ronida) ütlemise järel ronivad lapsed nagu väikesed ahvid õpetaja ehmatuseks kiirelt laua peale =)
Nüüd tegime töövihikus kuulamisharjutust. Kõigepealt täitsime kuulamise järgi tabelit. Seejärel moodustasime täidetud tabeli põhjal lauseid. Pärast sai oma tööd kontrollida tahvlilt:
No comments:
Post a Comment