Põnevust lisas ka see, et olime esimest korda uues klassiruumis!
Nüüd siis inglise keelest.
Kordasime piltkaartidega sõnu ning moodustasime piltide kohta lauseid lihtoleviku 3. pöördes (mida teeb). Seekord oli õpetaja lausete harjutamiseks teinud endast ka mõned bitemojid =)
Kuulasime ja seejärel lugesime ning tõlkisime lugemisharjutust. Õpetaja kirjutas tahvlile sõnad, millele lugemisel-kirjutamisel tähelepanu pöörata:
Lugejad-tõlkijad lapsed loosisime nimepulkadega. Õiget hääldust kuula siit:
Viimati olime pallimängude lainel. Täna tuletasime õpitut veelkord meelde.
Lugesime rütmisalmi:
Kordasime piltkaartidega sõnu ning moodustasime piltide kohta lauseid lihtoleviku 3. pöördes (mida teeb). Seekord oli õpetaja lausete harjutamiseks teinud endast ka mõned bitemojid =)
Lugesime-tõlkisime sõnu sõnakaartidelt. Nii saime sõnu veelgi üle korrata.
Kuulasime ja seejärel lugesime ning tõlkisime lugemisharjutust. Õpetaja kirjutas tahvlile sõnad, millele lugemisel-kirjutamisel tähelepanu pöörata:
Nüüd jagunesime rühmadesse ja mängisime galeriimängu, kus igas galerii "töötoas" oli üks lõpetamata lause, millele tuli leida tekstist õige lõpp. Kokku oli tööülesandeid 9. Iga ülesande jaoks oli aega üks minut ja taimer andis helinaga märku, millal tuli liikuda järgmisesse kohta. Galerii tubade järjekord oli igal rühmal erinev.
Seejärel kontrollisime oma töö ära.
No comments:
Post a Comment