Monday 17 April 2023

Year 4: "A Burglar" 1,2,3

Nädala esimesed tunnid olid meil veidi "kriminaalsed, sest teemaks murdvargad.

Teemasse häälestmiseks mängisime tähelepanumängu- Õpetaja jagas igale lapsele ühe pildi ja hakkas kedagi pildilt kirjeldama. Kes sai aru, et tema pildist on juttu, oli võidumees. Kui aga oma tegelast ära ei tundnud, sai võidupunkti õpetaja:

Õppisime sõnavara ja väljendeid:



Lugesime  lugu "A burglar". Kõigepealt kuulasime teksti plaadilt, seejärel harjutasime lugemist omaette ning ja nüüd lugesime ja tõlkisime koos klassis:


Järjestasime teksti põhjal pildid õigesse järjekorda.


Nüüd jagas õpetaja rollikaardid ja lapsed harjutasid kolme minuti jooksul oma osa vastavalt rollile esitama. Klassi ees esinejad loosisime nimepulkadega. 


Seejärel tegime vihikusse kirjalikult harjutuse, kus teksti põhjal tuli omavahel sobitada kokku lause algus ja lõpp. Enne selgitasime tahvlitabelite abil tegusõna "olema"  oleviku ja mineviku vorme:

Kuulasime lustakat kantristiilis laulu "A Burglar Man" ja püüdsime laulu sisust aru saada. See oli keeruline kuna laulus oli palju slängisõnu. Pärast tõlkisime õpetaja abiga laulu sõnumi ära.


Õpetaja pani tahvlile kolm pilti murdvarastest. Iga pingirida sai omale ühe varga, kelle kohta jutuke kirjutada. Pärast lugesid julgemad oma lood ette ka:

No comments:

Post a Comment