Alustasime tundi tervituslauluga:
Laulsime tähestikulaulu:
Asetasime tähed tähestikulisse järjekorda:
Kordasime tähenimesid ka tähekaartidega:

Õpetaja tuletas meelde, et tähestikku saab üle korrataja nii oma vihikus tähemajade tänavalt kui ka töölehelt "Letter train":
Ning hääldusmärgid [ʒ] [dʒ]
Nende häälikute kohta oli ka üks tore rütmisalm:
Kuna lapsed olid veel teises tunnis väga unised ja isegi rütmisalmide lugemine neid ei "äratanud üles", siis tegi õpetaja ühe liikumisega seotud õppeülesande.
Õpetaja näitas pilti ja ütles sõna. Kui oli nii nagu pildil, läksid lapsed "Yes" emotikoni juurde. Kui õpetaja ütles valesti, siis suunduti "No" emotikoni juurde.
Õppisime uusi sõnu ja kirjutasime need vihikusse:
Harjutasime inglise keeles rääkimist ning nimetasime kaaslastele, mis on pildil:
No comments:
Post a Comment