Tunni algul vaatasime-kuulasime-tantsisime sõnavara kordamiseks kaasahaaravat laulu:
Eelmises tunnis õppisime uusi väljendeid ja kirjutasime need vihikusse. Nüüd kordasime need veelkord üle.
Tegime suuliselt õpikuharjutusi. Lugesime lause ette ja kui lause sobis meie endiga, siis ütlesime "That´s right". Kui lause aga ei sobinud meie kohta, siis ütlesime: "That´s wrong" ning täiendasime lauset nii, et see sobiks:
Harjutasime küsimuste lugemist ja sobitasime küsimusele õige vastuse.
Kordasime üle asesõnad. Mängisime palliga õppemängu: õpetaja ütleb ühe nimisõna ja viskab õpilasele palli, õpilane vastab talle asesõnaga ning viskab palli tagasi.
Õpetaja: "My mother is..."
Õpilane: "She is..." jne.
Nüüd jagunesime rühmadesse ja mängisime võistkondlikke õppemänge (küsimuste-vastuste mäng; asesõnade mäng, olema vormide mäng)
Mängus sai punkti õige vastuse eest vaid siis, kui pall ka ämbrisse visati. See lisas põnevust juurde ja ühtlasi oli ka liikumispausi eest. Iga õige vastuse eest paika panna oma pusletüki. Võitja oli see, kes esimesena oma vastustest pusle kokku sai.
Mängus sai punkti õige vastuse eest vaid siis, kui pall ka ämbrisse visati. See lisas põnevust juurde ja ühtlasi oli ka liikumispausi eest. Iga õige vastuse eest paika panna oma pusletüki. Võitja oli see, kes esimesena oma vastustest pusle kokku sai.
Nüüd peaksid lapsed küll hindeliseks tööks valmis olema, sest üle said korratud kõik vajalikud teemad
No comments:
Post a Comment