Thursday 18 October 2018

Year 3: "School things" 2,3

Kuna õpetajal on olnud vahepeal päris palju tööd, siis said tunnikirjeldused postitatud alles nüüd. Seetõttu on siin kahe tunni materjalid.

Mõlema tunni algul laulsime laulu "Look and listen".


Vaatasime videot:



Kordasime sõnad üle sõnakaartidega:


Mängisime tahvlil olevate sõnakaartidega sõnamängu "Bingo". Võitjad said auhinnaks kleepsu.

Õpetaja pani tahvlile pildi koolikotist, millele olid sõnad kirjutatud anagrammidena (tähed sõnas sassi aetud). Lapsed nuputasid, mis sõnad need võiksid olla ja kirjutasid sõnad vihikusse. Õpetaja lisas, et koolikotti on peidetud kaks sõna, mida me otseselt õppinud ei ole, aga äkki mõni laps teab neid sõnu. Ja Karmen teadiski =)
Peidetud sõnad olid: pen, workbook, book, ruler, scissors, pencil, pencil box, glue, paper, chalk.

Kordasime üle väljendid This is a/an ....
                                         These are ....s.

Moodustasime esemete kohta lauseid:


Näiteks: This is a pencil case.
               These are coloured pencils.
               These are scissors.
               This is a teddy bear.
               These are teddy bears.
               These are balls.
               These are pens.
               These are sharpeners.
               These are pencils.
               This is a dog.
               These are dogs.

Tegime töövihikuharjutust:


Kordasime üle tegusõnade AM/IS/ARE kasutamise reeglid ja tegime töövihikuharjutust:


Otsisime sõnalohest lauseid ja kirjutasime leitud laused töövihikusse:


Kuulasime-vaatasime-lugesime interaktiivset koomiksit õppekomplektist "Star Kids" (Express Publishing 2010):

Nüüd "kustutas" õpetaja teksti piltide juurest ära ja lapsed lugesid mälu järgi ja sobiva intonatsiooniga. Väga hästi tuli välja!!!

Töövihikuharjutused olid seekord seotud sõnavara tundmisega. Harjutuste tegemisel oli oluline, et lapsed oskaksid kasutada oma õpikusõnastikku. Pärast kontrollisime oma tööd üheskoos tahvlilt:

No comments:

Post a Comment