Tuesday 29 January 2019

Year 3: "Who is it?"

Tunni algul laulsime juba tuttavat laulu "Head and shoulders":


Tuletasime meelde eelmises tunnis loetud harjutust, kus loomad end kirjeldasid (tund nimega "Who am I?") Nüüd kirjutas õpetaja tahvlile lausemudelid, mille abil koostasime suuliselt jutukesi tahvlil olevate loomade kohta.


Seejärel valisid lapsed ise ühe looma ja kirjutasid tema kohta jutukese nii, et ühtlasi oli see ka mõistatuse eest. Lapsed lugesid oma lood ette ja teised mõistatasid, kes see loom võiks olla. Kuna ettelugemise sooviga oli palju lapsi, siis loosisime klassi ette tulijad nimepulkadega. Kõige tublimad loomade äraarvajad olid ISABEL, FREDERIK ja SARAH!

Siin mõned meie vahvatest jutukestest:
ISABEL´s story "A cheetah"
It is a wild animal. It is a big animal. It is light brown. It has got spots. It can climb, run, jump and walk. It is the fastest animal in the world. It lives in Africa.

MARGRET´s story "A spider"
It is a wild animal. It is a small animal. It is black. It has got many legs. It can climb, walk and maybe run. It lives in Estonia.

SARAH´s story "A camel"
It is a wild animal. It has got humps (küürud). It is brown and orange. It can run. It lives in Africa.

LENNA-KRET´s story "A monkey"
It is a wild animal. It is a small animal. It is brown. It can climb and swing. It lives in Africa.

Oma teadmisi ja oskusi kasutasime ära töövihikuharjutusi tehes. Kõigepealt kordasime keelereeglit "BE" (olema) ja tegime selle kohta harjutuse. Algul pusis igaüks omaette, siis kontrollisime koos tahvlilt:

Nüüd kordasime keelereeglit "HAVE/HAS GOT" (omama) ja taaskord proovisime hakkama saada harjutusega töövihikus. 

Kolmas harjutus oli keerulisem, sest siin tuli nüüd valida, kumb keelereeglitest lünka sobib. Lastele tegi palju nalja, kui õpetaja tõi enda kohta näite:
"I am a dog" (Ma olen koer)
"I have got a dog" (Mul on koer).

No comments:

Post a Comment