Thursday 11 April 2024

Year 3: "What are you doing?" 6

Kuna enamus õpilastest esindas kooli ujumisvõistlustel, siis tegime ülejäänud lastega mängulise tunni.

Lugesime häälestuseks rütmisalmi:


Laulsime juba tuttavaid laule:

Kordasime kestva oleviku moodustamise reeglit ja koostasime üheskoos piltide kohta lauseid nii kirjalikult kui suuliselt. Abiks oli reeglitabel tahvlil.

                                                        

Mängisime tegevuse äraarvamismängu "ALIAS".
Küsimisel kasutasime väljendit "Are you   ... ing?"
Tegevuse näitaja vastas siis kas "Yes, I am." või "No, I am not."

Nüüd mängisime kõnemängu ja saime mängides harjutada nii kestva oleviku reeglit, sõnavara kui ka arendada mälu. 
Mäng käib nii:
1) seisame ringis ja õpetaja jagab igale lapsele ühe tegevuspildi;
2) esimene laps ütleb oma tegevuse (näiteks: I am playing tennis);
3) temast järgmine laps ütleb eelneva lapse lause ja lisab omapoolse (näiteks: He is playing tennis. I am  studying English).

Täitsime töölehte:

Vaatasime teema kordamiseks pisut lustakat videot, kuidas moodustada küsimusi ja neile lühivormis vastata:

Tunni lõpus jõudsime mängida pingiridadega sõna äraarvamise mängu, kus iga ära arvatud tähe puhul sai võistkond endale ühe pusletüki. Kel pusle koos, oli võitja:

No comments:

Post a Comment