Tunni algul laulsime laulu "Super clothes"
Kordasime sõnakaartidega sõnu:
Mängisime tähelepanumängu. Kelle pildist oli jutt, tõstis käe üles. Tänase mängu võitjad olid Marten, Marko ja Rando.
Tegime töövihikus kuulamisülesannet:
Tuletasime meelde ainsuse omastava käände reegli ja õppisime selgeks mitmuse omastava käände reegli. Harjutasime reegli kasutamist nii õpikus kui töövihikus.
Kuulasime ja lugesime õpiku kahekõnesid:
Mängisime sõnaotsimise mängu. Mäng käib nii: õpetaja näitab ühte sõnakaarti, lapsed otsivad tekstist selle lause, kus sõna peidus on ja loevad selle ette. Mäng nõuab kiiret reageerimist ja tähelepanelikkust. Mäng on hea selle poolest, et ega lapsed ei taha lugemist eriti harjutada, aga sel viisil loeme lauseid korduvalt ja korduvalt ning ühtlasi on see ka lõbus.
Kordasime sõnakaartidega sõnu:
Mängisime tähelepanumängu. Kelle pildist oli jutt, tõstis käe üles. Tänase mängu võitjad olid Marten, Marko ja Rando.
Tegime töövihikus kuulamisülesannet:
Tuletasime meelde ainsuse omastava käände reegli ja õppisime selgeks mitmuse omastava käände reegli. Harjutasime reegli kasutamist nii õpikus kui töövihikus.
Kuulasime ja lugesime õpiku kahekõnesid:
Mängisime sõnaotsimise mängu. Mäng käib nii: õpetaja näitab ühte sõnakaarti, lapsed otsivad tekstist selle lause, kus sõna peidus on ja loevad selle ette. Mäng nõuab kiiret reageerimist ja tähelepanelikkust. Mäng on hea selle poolest, et ega lapsed ei taha lugemist eriti harjutada, aga sel viisil loeme lauseid korduvalt ja korduvalt ning ühtlasi on see ka lõbus.
No comments:
Post a Comment